İyileşme Süreci: Çağımızın en büyük beklentisi HIZ

Günümüz dünyasında Teknolojinin de gelişmesiyle birlikte her şey çok hızlı bir şekilde değişiyor. Cebimizdeki telefonları artık elimizden düşürmüyoruz. Sürekli akıp giden ve aklımızda pek bir iz bırakmayan video seliyle saatler dakikalar gibi geliyor.

Yeni Modern! hayat tarzımız aslında hayatın nasıl olduğunu bize unutturmakta oldukça maharetli. O yüzden bir markete veya bir ATM ye gittiğimizde önümüzdeki sırayı beklemeye bir kaldırımda yürürken yavaş giden birini görmeye tahammülümüz kalmadı. Gittiğimiz Restaurantta söylediğimiz yemeğin hemen masaya gelmesini bekleyemediğimizden Fast-Food dedikleri Lezzetsiz ama hızlı yemekleri tüketiyoruz.

Tüm bunlar toplumsal psikolojimizi ve hayattaki olaylara karşı verdiğimiz reaksiyonları şekillendiriyor. Hayatında ilk defa fiziksel bir problem veya bir ağrı yaşayan kişi doğal olarak bu durumdan bir an evvel kurtulmak istiyor. böyle olması gayet tabii anlaşılabilir bir durum.

Ancak hücrelerimiz teknolojinin ve dünyanın bu keşmekeşinden bu hızından çok uzak ve kendi hallerinde yaşıyorlar. ve biz bir yaralanma veya fiziksel bir ağrı yaşadığımız zaman bu durumun geçmesi bir reels videosunu kaydırmak kadar hızlı olmuyor.

İyileşmek, yaşadığımız bir problemden kurtulmak zamanla ve emek vererek oluyor. Bazı problemler gerçekten kısa sayılabilecek bir zamanda iyileşebiliyor ancak her durum ne yazık ki böyle değil. Ağrılarınıza ve yaşadığınız fiziksel problemlerinize  Fethiye de bulunan Fizyowhite Kliniğinde Fizyoterapistlerimiz tarafından planlanan egzersiz programları ve yapılan fizyoterapi uygulamaları ile çözümler üretiyoruz.

Fizyoterapi, insanlığın fiziksel sağlığını iyileştirmeye yönelik tarihi çok eski dönemlere kadar uzanır. Antik Yunan'da ve Roma'da, spor, masaj ve su terapisi gibi fiziksel yöntemlerin sağlık üzerinde

Fıtık. Toplumumuzda çoğunlukla yanlış bilinen, yanlış anlaşılan ve bu yüzden de suistimale en açık sağlık problemlerinden birisidir. Fıtık omurlarımız arasında bulunan disk yapılarındaki liflerin herh